Pendek kata CINTA TAK BOLEH DIPAKSA !

Bgun pagi tadi aku terus ngadap lappy , walaupun ta basuh muka, ta gosok gg , aku ngadap jugak ,
tetibe aku terpikir aku sedang mainkan perasaan org ke tak ha ???? aku confius =='
semalam seharian aku pnye credit tada so aku ta msg sape-sape un even dia , skali dia text aku byk kali jugak
cakap dia takkan tinggal kan aku lagi seperti apa yang dia penah buat dulu ,
aku rasa bersalah giler bila dia cakap cam tuh seolah-olah aku tgah mainkan perasaan dia,
sbb skg bagi aku aku ta da rasa syg, cinta, kasih pun kat dia walau sikit pun , aku cuma kesian kat dia , takot dia buat pekara yang aku ta jangka , sbb perkenalan aku ngan dia mmg lama gile 3THN 10BLN kot , mmg syg kan lau kita lepaskan cam tuh , tapi nak buat cam ne , mybe dia jauh dari aku aku dah boleh terima kyataan yang aku ngan dia takan boleh bersama selamanya , sampai bila aku nak teruskan semua ni walau hati aku kat org lain pun. aku ttp kene jaga hati dia , aku rasa serba salah giler skg , Ok lau dia susah aku boleh tolong tapi seriously aku mmg tada felling langsung ngan dia , aku tertaye2 lah sampai skg , aku mainkan perasaan dia or tak , confiusssssss laahhhhh ! mybe aku akan stop thinking about dia . just ikot je rentak dia . tapi sampai bila nak cam nehh . Adusshhh . hmmmmm

No comments: