Cinta Kembali Terukir :)

Ya ALLAH , gembiranya hati ini bila kesayangan megeluarkan kata "SUDIKAH AWAK JADI TEMAN SAYA KEMBALI ?" serius gembira gile saya ngan dia dapat kembali lagi , betapa bahagianya sampai tak terkira ! serius-2 !! haha sewel kan , skg umor dah 22 , so saya dah tanak kecewa ngan mainan perasaan saya lagi . awak saya berterima kasih sesangat kerana awak dapat kembali melalui hari-2 ngan saya . walaupun jauh awak tetap dihati saya , setiap malam saya akan perhatikan bintang sbb kita penah berjanji kalau saya atau awak nak lepaskan rindu kita sama-2 tengok bintang dan kita pun dapat rasa bahawa awak ngan saya berada dekat sangat kan sayang ... Hee .
Mulai detik ni saya dah tanak timbulkan pergadohan lagi , sbb bila pikir-2kan kann hati kita sendiri yang sakit kan syg . betul tak ,?? Hmmm saya harap jugak walau awak ta boleh kembali perangai yang dulu tak apa sebb awak dah matang lattew ! haha . 
sayang kita bertaut sudah lama dan saya sangat sayang kat awak walau jodoh kita tak panjang , kerna awak cinta bersulam mati saya :)
I love you badly :)
I miss you damm much :)
I realy need you so much :) 
however , whatever I still love you as azwani rahman !
muahhhh !