terasa penuh dengan TIBA-TIBA :)

masa skg menunjukkan pukul 1.00 am ..
Tetibe nak menaip pagi-2 nih kannn . HAHA !
sebab utama update satu aku dah bagitahu rahsia besar yang aku simpan selama ni kepada KAMELIA ! rakan sekelas . rakan bergosip . rakan meronda . rakan bershopping dan paling penting merangkap My BFFFFFF setia kepada aku , haha , (mesti kalau dia terbaca dia tergelak ) ok tape .
Selama 4 tahun beberapa bulan aku simpan rahsia nih . last-2 aku ceriita kat org pulak .
sejak pukul 3. 50 pm tadi kami declare as a Bffffff ! terus aku menceritakan kisah silam tuh .
tapi agak terasa cam ringan laa beban aku kan nak menahan sedeh yang maybe dah lama masa berlalu .
oke kamelia thanx dengar kisak sweet ngan duka kakwa yep !
tetibe terasa menganyuk pulak , tido dulu laa . next time citer lagi . Kbai ! GNSD !

No comments: