Jangan salahkan SAYA plsss :(

Hye Guys ,

Semalam aku mulakan panggilan telefon coz rasa tetibe rindu pulak ,
tengahari tuh aku cakap ngan dia oke je ,
then malam tuh dia call aku tapi aku miss panggilan dia ,
pastu dia call balik aku angkat laa ,
mula-mula cakap elok-elok lg ,
pastu dia cam ta puas hati apa yang borak ngan dia , sbb aku rasa aku ngan dia tada pape ,
kenapa dia nak ckp cam tuh kan,
pastu dia cakap boring borak ngan aku , aku cakap lah lau boring , oke fine ,
then aku letak call , dia tepon aku balik dia marah-marah aku cakap nape aku letak call , so aku cakap
jgn salahkan aku sbb aku tanak gadoh ,
pastu dea ugut aku jangan menyesal new year nanti , aku ta paham maksud dia ,
Padahal aku ngan dia ta DECLARE balik pun , sbb aku dah tada hatui pun kat dia , nape dia nak paksa-paksa aku terima dia lagi kan . cukup lah selama kita poenah bercinta selama 3 tahun neh ,
aku redha , sebab aku rasa kita mmg dah ta sehaluan pun .
setiapo kali kau call ke aku call ke , kejap je kita elok pastu kau yang start gadoh .
apa semua neh , aku dah serik . dan skg aku tada isttilah bercinta pun dalam diri aku .
semua aku anggap kawan ta lebih dari tuh ,
tapi serius aku ckp lah kann . aku nak kau berubah , aku tahu kau baik,
susah senang kau kongsi sama-sama,
walau berat hati neh terpaksa lah oke , kepada sidia Yang penah aku syg ,
kau jaga diri kau oke,
if kau msg or call aku still lagi layan kau tapi
serius aku takan balik semula kat kau . cukup lah bagi masa kat aku ,
memang keputusan aku MUKTAMAD ! that all , Khbaiii :)

No comments: