New Year 2011 :) :DD

Hye Guys ,

Mula-2 sekali aku nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU ! 

ouh maka mulai dari hari ini aku dah bole mulakan hidup baru yang baik , 
bukan nak cakap yang sebelum-2 ni ta baik tapi hope so tahun baru nih dapat 
jalankan hidup dengan aman sekali . Wahh !haha
semalam aku ta pegi mana-2 pun . duk umah je , bunga api dalam tv pun aku ta tgk .
ntah lah duduk rumah awal-2 dah mengantuk dah so ta sempat nak sambut NEW YEAR .
Azam baru tahun ni aku nak di lebey matang dari apa yang aku jadi skg , 
pelajaran pulak , mybe eh,,ehh no mybe but i can do the best , hope so i will ,
aku nak lupakan kisah sedeh aku , pada tahun 2011, the part yang paling best skali pointer aku naik 
lah jugak dari yang lepas , aku bersyukur .at least aku boleh buat , 
so this sem aku nak buat yang terbaik lagi . aminn , 
k la aku tak pandai sgt nak bercerita , cukup lah sampai sini je , lagi pun aku ta mandi lagi , HAHAHA ! 
pape pun HAPPY NEW YEAR AGAIN ! HUHU .khbaii :)



No comments: