kesabaran ada batasnya ...............................................

Sabar , sabar dan terus bersabar !
tahu tak betapa penat nye bersabar dalam hubungan yang aku bina ni ,
ok fine ramai yang cakap sabar separuh dari iman aku tahu tapi kau dah melampau !
Aku sabar selama ni aku jaga hubungan kita yang lama kita bina tapi
sikit pun kau tak hargai , selama 3 tahun lebih kite bersama , last-2 kita kecundang !
2012 adalah tahun last aku bersama ngan kau , ?? seriuss aku ta pecaya ,,,,,,, selama ni
kau sentiasa ada walau semacam mana pun sibuk kau tuh  , aku bagi ruang hati aku untuk kau dengan ikhlas,
tapi sikit pun kau ta nampak , aku syg ngan hubungan kita sayang ,
kau sibuk ngan keje aku faham , cuma aku nak kau stay cam kau dulu tyme kite sama-2 belajar dulu .
selama ni kau byk menipu aku , aku terima lagi walau kita gadoh sekali pun aku tetap syg kau .
tapi knp ?? knp ?? semalam kau suruh aku pergi ngan yang lain ?????????????
kau ada yang lain ke ? aku menagis kau ta peduli lagi kau marah aku , aku dah ta
penting kan untuk kau , ?? semalam aku call kau nak kepastian tapi aku tak dihiraukan malah kau
marah aku . aku tahu kau ta boleh tengok aku ngan yang lain tapi knp kau buat aku cam ni .
egat aku syg kau main-main ke ? kalau aku main-2kan kau aku tada nak buang masa selama 3 tahun dah nak masuk 4 tahun pun , still kau ta faham ......  aku menulis blog ni pun sambil menahan air mata aku dari
keluar , dari kelmarin aku menagis sambil bertaya ap aku buat sampai kau bersikap gini..
cukup lah aku simpan semua kenangan kita di lubuk hati yang ta berapa dalam dan sukar
untuk aku terima mana-2 cinta yang seikhlas kau curahkan . aku berterima kasih kat kau
sbb buatkan aku rasa syg , cinta , rindu , semua tuh kau yang menyerukan hidup aku
dengan bersama . aku teima kau ngan ikhlas selama kita berkawan , thank "KAU"

Dengan hati yang pasrah , KISAH CINTA AKU NGAN DIA ! khbaii  :(

No comments: