Rindu dia sgt2 ... ...........

Selama ni aku tipu hati aku , sebenarnya aku syg dia rindu dia ,
tapi aku ego sgt sampai ngan kawan-2 aku tipu , hmmm . cam mana aku nak
buat lagi hmm , hati aku tada siapa yang paham ,
kalau boleh aku nak sgt jumpa dia malam ni jugak , serius rindu sgt-2 ngan dia
dah 6 bulan aku tak jumpa , tengok orang yang berkasih aku jeles . tapi tak teruk pun ,
tapi dia ta paham pun perasaan aku .

Semalam msg aku just mintak maaf ,dia tahu aku sakit hati ngan dia .
dia cakap malau gadoh cam ne pun aku ngan dia walau dia marah aku sekali pun
syg dia cinta dia hanya untuk aku , hmm betul ke ?????

Dia mintak maaf  dan dia harap aku paham ngan kerja yang dia buat sekarang ,
suruh aku paham apa yang dia buat , ok fine aku paham ok . pasni jgan buat aku cam ni .
aku harap sgt kau syg aku tulus ikhlas dari hati kau tuh ,
serius aku malas cari lain , hanya kau je kat hati aku skg ,

Sejujurnya aku syg kau lagi , pasni jgn tinggalkan aku lagi oke ,
cukup lah byk kali kita gadoh ea . susah untuk aku lupakan kau
setiap kali aku nak bukak hati aku untuk org lain kau tetap dalam hati aku .


Ilove you . dari lubuk hati aku ==' <3 <3 <3

No comments: